piątek, 27 maja 2016

Operacja

Do zielonej góry zajechałem kilka dni przed operacją a dzień wcześniej miałem zgłosić się na oddział w celu przyjęcia.
W szpitalu obecnie remont i przychodnia gdzie jest rejestracja została przeniesiona   kompletnie na inną ulice. Po godzinnym szukaniu dostałem opaskę na rękę że jestem pacjentem ich szpitala. Następnego dnia czyli 11 maja zostałem obudzony o 6 żebym miał więcej czasu na rozmyślanie xD o 9 zostałem poproszony na 4 piętro czyli blok operacyjny. Szybka rozmowa z chirurgami i sprawy papierkowe czyli zgody itp. O 10.40 jak już leżałem na stole popatrzyłem na zegar i się obudziłem na oiomie. Nastepnego dnia zostałem przewieziony na mój odział. Zagumkowali mnie i w sobote mnie wpisali do domu.

2 komentarze:

  1. Warto robić tego typu operacje, sam to przechodziłem w http://lux-dent.com.pl/chirurgia-dentystyczna-wroclaw/ i zabieg dość uciążliwy, a raczej życie po nim. Pierwsze dni to udręka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy mam nawet mały problem z zębami, to od razu nie zwlekam i idę do stomatologa. Od jakiegoś czasu chodzę regularnie na przegląd zębów do specjalisty pracującego w centrum medycznym cmp - https://cmp.med.pl/. Mam tutaj m.in. możliwość szybkiego umówienia wizyty bezpośrednio na stronie centrum. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne.

      Usuń