piątek, 27 maja 2016

12 dzień PO

Cześć 
Jestem po dwuszczękowej operacji w Zielonej Górze. Dziś jest 12 dzień po operacji. Przy wypisie kazali nie tykać gumek wiec tylko jogurty (podziwiam ludzi co miksują jedzenie gdy jest się zagumkowanym ponieważ budyń dla mnie był wyzwaniem życia bo jest gęsty) wczoraj w Limedzie miałem wizytę kontrolną. Mogę ściągać gumki na 2h dziennie i przez ten czas ćwiczyć, jeść, myć zęby. Otwieram buzie z metrem w ręce na 2cm i czuję blokadę. Tak jak ktoś napisał że z każdym dniem jest lepiej i tak jest! Trzeba czekać. Nie będę się rozpisywał o pierwszych dniach po operacji bo to był okres gdzie wszystko jest świeże i ma prawo strzelać, bolec itp. Na obecną chwilę wszystko się uspokoiło i jest Ok. Na razie brak czucia w górnej szczęce (podniebienie i dziąsła) ale to dziś zauważyłem jak myłem zęby dziwne trochę więc mi to nie przeszkadza no i moja nieszczęśliwa połowa dolnej wargi i obszar między dolną wargą a bródką włącznie. Doktor polecił mi fizykoterapie czyli skorzystać z Lamp Bioptron, pola magnetycznego oraz laserów tylko u mnie w okolicy nie wiem gdzie bawią się z laserami. Czucie powiedział że to sprawa czasu i indywidualna a te zabiegi mogą wspomóc zrost kostny oraz poprawić gojenie ran. Jak na dwunasty dzień jestem zadowolony. Za tydzień muszę skoczyć do Wrocka na 1 wizytę u Ortodonty. Utrzymuje się jeszcze lekka opuchlizna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz