wtorek, 28 maja 2013

Tak było na początku.

Bloga chcę prowadzić synchronicznie czyli nie chcę wyprzedzać wydarzeń wszystko musi być chronologicznie i o wszystkim ma być jak najwięcej szczegółów. Przed założeniem aparatu byłem posiadaczem fajnego aparatu :P Canona i postanowiłem wszystko uwieczniać, co tydzień robiłem sobie sesje zębów, strasznie się tym jarałem ale po 3 miesiącach mnie to już przeszło :) Teraz jedynie sporadycznie robię fotki jak coś ciekawego się dzieje z zębami :P
Tak było na początku :)



Wygląda strasznie, dlatego nigdy nie przepadałem za paparazzi :P ale powiem wam jedno, aparat niszczy zęby i to strasznie, miałem taki piękny biały kolor jak bym wybielał a teraz po roku noszenia - żółte. Dużo zębów mam też ukruszonych ponieważ jak to mój ortodonta raz powiedział "Jest konflikt" między górnymi zębami a dolnymi i nietypowo się układają ale to wam z czasem wytłumaczę o co mi chodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz