piątek, 31 maja 2013

Ekstrakcje.

Zgodnie zaleceniami od ortodonty muszę usunąć dwa zęby. Pierwszy to moja nieszczęśliwa dolna lewa szóstka - ponieważ dwa lata przed  założeniem aparatu musiałem leczyć kanałowo + odbudowa zęba i zapłaciłem za niego około 650 zł i ze zapewnieniami lekarza miał przetrwać nawet 30 lat / po 1.5 roku rozpadł się, chciałem go odbudować ale nie opłacało się bo po paru latach znów by się rozleciał albo trzeba byłoby go usunąć dlatego za 150 zł mi go usunięto. Następnym zębem jest prawa ósemka dolna. Zdrowy ząb za 500 zł opuścił chirurgicznie moją jamę ustną :p dlaczego ? 
Ponieważ po usunięciu szóstki plan jest taki że na jej miejsce zostanie przesunięta siódemka a na miejsce siódemki ósemka. A z drugiej strony usuwa się ósemkę dla równowagi oraz dlatego że podczas operacji cięcie jest blisko siódemek i tak czy siak ósemki zawsze są wyrwane.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz