czwartek, 25 lutego 2016

Zapisy na Tomografie

W poniedziałek byłem na Borowskiej po Skierowanie na tomografie komputerową. Między godziną 8.30 a 9.00 zostałem wezwany do pokoju 55, Lekarz bez problemu wypisał skierowanie na tomografię oraz na zdjęcia RTG szczeki. Wytłumaczył jak mam się dostać do rejestracji tomograficznej. Termin tomografii został ustalony na 4 marca na 15.20 wiec znowu czeka mnie podróż do Wrocka :D Zdjęcia RTG szczeki natomiast zostały wykonane od ręki. Z racji że zabieg planowany mam 11 maja ortodonta ustalił mi ostatnią wizytę przed operacją na zrobienie wycisków oraz założenie łuków operacyjnych 3 tygodnie przed operacją czyli 20 kwiecień :D

2 komentarze:

  1. Zdjęcia RTG szczęki są w takich przypadkach niezbędne. Ja akurat robiłem w lux-dent.com.pl/rtg-zebow-wroclaw/ i mogę z czystym sumieniem polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie czeka Tomografia komputerowa Łódź Konieczne badanie więc zrobię. Nieco mam stresu. Ale dam radę:)

    OdpowiedzUsuń